www.gildiamagow.fora.pl
Forum Gildi Magów
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.gildiamagow.fora.pl Strona Główna
->
Ogłoszenia klanowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Dziedziniec
----------------
Wrota Orthanku
Tablica ogłoszeń
Karczma
Handel
Inne
Ogłoszenia klanowe
Podania rozpatrzone
Podania aktualne
Poziom I
----------------
Ogrody
Tajemnicza Polana
Gabinet Dyplomaty
Sala obrad
Wierszem pisane
Opowiadania
Akty prawne
Non clima
Sesje
Projekty - dyskusja
Projekty - głosowanie
Inne
Nieaktualne
Poziom II
----------------
Szczyt Orthanku
Biblioteka Isengardzka
Najwyższy Sąd Magiczny
Sprawy aktualne
Archiwum
Poziom III
----------------
Gabinety Białej Rady
Czarna Biblioteka
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Andaith
Wysłany: Nie 19:41, 14 Lut 2010
Temat postu: Isengard
Cytując Magdę:
W Grze na początek znajdzie się 9 lokacji technicznych - miast z lokacjami umożliwiającymi techniczny rozwój postaci.
Będą to: Minas Tirith (Minas Anor), Pelargir, Edoras, Moria (Khazad - dum), Annuminas, Umbar, Lorien, Rivendell i Shire.
Tymi lokacjami na razie się NIE ZAJMUJCIE. Nie można tworzyć ich opisów, nie wiedząc, co dokładnie w nich będzie.
Możecie za to opisywać wszystko inne. Naprawdę - wszystko; byle były to miejsca, które wymyślił i opisał Tolkien (zatem odpada np. Brimstone czy Miasto Nod oraz wszelka twórczość własna).
Miejsca, które wybierzecie, powinny być w dziełach Tolkiena opisane na tyle, żebym mogła Wasze opisy sprawdzić pod kątem zgodności z realiami.
W tej fazie prac zajmujemy się wyłącznie tym, co u Tolkiena było na 100%. Być może (choć nie obiecuję) wprowadzimy coś własnego, jednak to dopiero, gdy prace, przede wszystkim nad fabułą, będą zaawansowane. Niestety najpierw muszę zająć się mechaniką, bo tego wymaga harmonogram prac nad silnikiem. Nie jest jednak wykluczone, że za kilka miesięcy będziecie mogli nam przedstawić własne pomysły dotyczące nowości.
Wracając do głównego wątku:
Lokacje w Grze będą się dzieliły na 2 rodzaje:
1. Techniczno - fabularne, które wymieniłam wyżej (nad nimi, przynajmniej na razie, pracuję sama, kiedy będę mieć "szkielety" projektów, pewnie zwrócę się do Was z prośbą o opisy),
2. Fabularne - żadnej mechaniki; będą istniały dla wzbogacania klimatu gry; Gracze będą mogli je odwiedzić, aby poczytać sobie opisy (dlatego zależy nam, by były na wysokim poziomie literackim) czy też wprowadzić się w klimat widokiem ładnych grafik.
Uprzedzając pytania - będzie sens ich tworzenia, ponieważ wszystko wskazuje na to, że wędrówka nie będzie zabierać energii (system wydatkowania energii będzie inny, niż dotychczas). Gracze więc (szczególnie ci fabularni) będą mogli zwiedzać Wasze lokacje, niczego nie tracąc.
Projekt takiej lokacji powinien zawierać:
1. Opis główny
2. Opisy "podlokacji" (np. budynków, jak pałac, czy dzielnic), jednak nie więcej niż 5 różnych)
- Wszelkie opisy powinny pasować do czasów po Wojnie o Pierścień, powiedzmy (bardzo wstępnie) do 200 roku 4 Ery. Nie mogę teraz podać dokładnej daty, od której ruszy fabuła Bruineny, być może będzie to rok 200, być może 500. Realia będą jednak takie, że mamy erę ludzi, rozkwitają miasta ludzi, którzy Wojnę o Pierścień wygrali, przegrani liżą rany i usiłują wyjść na prostą, Mordor jest w rozsypce, zaś elfów jest ledwie garstka i ich miasta nie cieszą się już dawną sławą. Tyle mogę napisać w tym momencie, nie żądajcie więcej.
3. Grafiki, jeśli jakieś fajne znajdziecie, choć nie są wymagane.
- Grafiki NIE MOGĄ być zdjęciami. Ponieważ chcemy, aby wszystkie obrazki w Grze były do siebie mniej więcej podobne, starajcie się wybierać obrazki, które będą wyglądać jak stylowe, kolorowe rysunki (ew. obrazy). Unikajcie obrazków czarno - białych, zdjęć, grafiki nowoczesnej czy zbyt abstrakcyjnej.
Szczytem marzeń byłyby grafiki na tzw. otwartej licencji (CC).
Jeżeli ktoś nie ma ochoty nic pisać, a ma jakieś źródła, z których mógłby dla Gry zdobyć same grafiki w klimacie Tolkiena, ale na otwartej licencji właśnie, jego pomoc będzie nieoceniona.
Na razie to tyle. Choć nie sądzę, że mało.
I druga wypowiedź:
Isengard - słusznie, bo umknęła mi ta lokacja. Fabularna byłaby na pewno bardzo potrzebna - o technicznej muszę porozmawiać z Marcinem. Wcześniej jednak muszę się zorientować, jak Isengard będzie mniej więcej wyglądał w czasie, kiedy ruszy gra, bo w tej chwili nie wiem, jak go zaplanować. Powinnam wiedzieć w ciągu kilku dni, wtedy wrócimy do rozmowy o lokacji i ustalimy, co dalej.
______________________________
A oto spis lokacji, które są gotowe w tej chwili lub wymagają jedynie szlifów:
Wieści, Kordegarda, Domostwa, Komeraże, Tablica ogłoszeń, Nan Curunir, Herbarium, Uzdrowiciel, Polana chowańców, Księżycowe Drzewo, Wieże Sklepowe, Metheadras, Plotki, Obóz Dunledingów, Laboratorium, Sklep "Pod Spadającą Gwiazdą", Krąg posągów, Bodega, Siedziba Rady Isengardu, Aedicula, Posągi , Siedziba Gildii Magów Gospoda pod 'Martwą Hydrą', Kuźnie, Spis mieszkańców, Skarbiec, Akademia Magii, Rzeka Isena, Biblioteka, Domy klanów, Obserwatorium, Chatka Wiedźmy, Portal
Gdy dowiem się więcej o planach co do Isengardu, napiszę tu.
Pozdrawiam
Piotr (Andaith)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin